Aktiivipäivä – Oktoberfest luottamushenkilöille (Itä-Suomi)

Esittely / Presentation

Aktiivipäivä/Oktoberfest-tapahtuma Tahkolla

Itä-Suomen toiminta-alue järjestää Oktoberfest-henkisen aktiivipäivän Tahkolla 24.-25.9.2022. Tapahtuma on tarkoitettu ammattiosastojen ja työpaikkojen luottamushenkilöille.

Tilaisuus alkaa lauantaina klo 10 Tahko Span monitoimiareenalla (Keitaankatu 1). Lauantaina ohjelmassa työskentelyä työpajoissa ajankohtaisten aiheiden parissa, ulkoiluaktiviteettia, baijerilaistyyppinen buffet-päivällinen ja ilta jatkuu festariteltassa. Sunnuntaina palkitaan parhaat oktoberfest-asut ja kuullaan savolaista Imituattoria. Tilaisuus päättyy sunnuntaina klo 12.

Tapahtuman omavastuu on 30 €, joka sisältää majoitus- ja ruokailukustannukset, ohjelman, lipun festivaalitelttaan sekä matkat. Omavastuu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Matkakulut korvataan liiton matkustusohjesäännön mukaisesti. Majoitus Break Sokos Hotel Tahkossa kahden hengen huoneissa.

Ilmoittautuminen avataan keskiviikkona 17.8. klo 8.00! Mukaan pääsee 80 nopeinta.

Ilmoittautuminen:

Kohderyhmä / Målgrupp

Luottamushenkilöt, Työsuojeluhenkilöt, Aktiivit

Koulutuspaikka / Utbildningsplats

Tahko Spa
Keitaankatu 1
73310 Tahkovuori

Kysy lisätietoja / Mer information

Tapahtuman järjestelyistä voit kysyä Tiina Sorvojalta, [email protected] tai puhelimitse 040 351 8807.