Jäsenhuoltajien ajankohtaispäivät

Ajankohtaispäivät järjestetään 18.–19.5.2019 Murikka-opistossa Tampereen Teiskossa.

On hyvin tärkeää, että osastosta saapuu paikalle puheenjohtaja, taloudenhoitaja tai jäsenhuoltaja. Tilaisuus sopii myös osaston sihteereille ja pääluottamusmiehille (max. 2 henkilöä / ammattiosasto).

Päivien aikana käsitellään ajankohtaisia asioita:

• tulorekisteri ammattiosaston työkaluna,
  • esitellään ja opetellaan ammattiosaston jäsenrekisteriohjelmaa eli eHallintaa sekä
  • työttömyysturvan muutokset.

Lauantaina iltapäivällä pitää Teollisuusliiton puheenjohtaja Riku Aalto ajankohtaiskatsauksen. Tapahtuman aikana järjestetään myös eHallinnan ja Titaani-ohjelman työpajat, joissa voi syventyä paremmin aiheisiin. Myös jäsenvakuutuksesta vastaavalla If vakuutusyhtiöllä on puheenvuoro.

Viikonlopun aikana jäsenyysyksikön työntekijät opastavat jäsenasioissa ja selvittävät esimerkiksi osaston rästilistan läpikäyntiä.

Tarkempi ohjelma ja aineisto lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin. Päivät eivät aiheuta kustannuksia osallistujalle. Liitto vastaa sekä kurssi- että ylläpitokustannuksista ja maksaa matkakorvaukset julkisen liikenteen taksojen mukaan. Oman auton käytöstä korvataan 0,25 euroa/km. Jos samalla autolla matkustaa vähintään kaksi kurssille tulijaa, oman auton käytöstä korvataan 0,43 euroa/km.

Ilmoittaudu mukaan 3.5. mennessä tästä linkistä

Lisätietoja

Lisätietoa/kysymykset voit lähettää osoitteeseen [email protected] tai soittaa Sisko Välikorvelle, puh 020 774 1187 tai 040 590 6003. Lisätietoja saat myös Pirjo Kaperilta, puh. 020 771075 tai 040 628 1011.