Jäsenristeily 2021

Vuoden hauskin jäsenristeily 10.–11.4.2021

Lähde mukaan Teollisuusliiton jäsenristeilylle. Huhtikuussa seilataan Silja Europalla Helsingistä Tallinnaan. Luvassa on huippuesiintyjiä, hauskaa tekemistä, hyvää ruokaa ja parasta porukkaa.

Diskoväkeä tanssittaa maanmainio Dj Matti Airaksinen, pääesiintyjä selviää myöhemmin. Karaokessa kilpaillaan ja lauletaan koko lauantai-ilta. Sunnuntain tapahtumatorilla tavataan tuttuja ja puhutaan asiaa.

Risteilyvaraukset tehdään tästä linkistä

Hinnat

Risteilyn hintaan sisältyy koko ohjelma, hyttipaikka valitussa luokassa, buffet-ruokailu ja aamiainen. Hinnat alkaen 48 euroa / henkilö.

Laivaan mahtuu yli 2 500 matkustajaa. Tavoitteena on, että mahdollisimman moni pääsee mukaan, joten hytit myydään täyteen.

Hytti

Henkilömäärä hytissä

Hinta/henkilö

LUX 2 henkilöä 93 €
A2-hytti 2 henkilöä 80 €
A4-hytti 4 henkilöä 80 €
Perhehytti 6 henkilöä 80 €
B4-hytti 4 henkilöä 65 €
B2S-hytti yhdelle 1 henkilöä 65 €
B2S-hytti kahdelle 2 henkilöä 48 €
C4-hytti 4 henkilöä 48 €

Ryhmävaraukset tehdään sähköpostilla tai verkkosivujen kautta

Ammattiosastojen kannattaa jo hyvissä ajoin valita yhteyshenkilö, joka hoitaa varaukset keskitetysti. Erillistä ilmoitusta Teollisuusliittoon ei tarvitse tehdä.

Verkkovaraus on mahdollista tehdä enintään 8 hengelle. Varaushetkellä on ilmoitettava lähtijöiden nimet ja syntymäajat.

Jos varauksen henkilömäärä on enemmän kuin 8 matkustajaa, tai kaikkien lähtijöiden tietoja ei vielä ole, pitää varaus tehdä sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Varaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Sähköpostissa pitää ilmetä henkilömäärä ja haluttu hyttiluokka, jotta varaus saadaan tehtyä mahdollisimman sujuvasti. Katso varaajan muistilista tästä!

1. Kun lähetät sähköpostivarauksen, saat automaattisen kuittausviestin siitä, että sähköposti on toimitettu perille Matkapojille.
  2. Kun varauksesi on käsitelty, saat vahvistuksen ja tiedot varauksestasi sähköpostiisi.

Yksittäisvaraukset verkkosivujen kautta tai puhelimitse

Yksittäisvaraukset tehdään Matkapoikien sivuilla tai puhelimitse Matkapoikien numeroon 010 232 3200.

Nettivaraus on mahdollista tehdä enintään 8 hengelle samaan hyttikategoriaan. Varaushetkellä on ilmoitettava lähtijöiden nimet ja syntymäajat.

Maksuehdot uusiin varauksiin 13.8.2020 jälkeen

Matkan varausmaksu on 25 % matkan kokonaishinnasta, varausmaksu erääntyy 7 vuorokauden kuluttua varauksesta. Loppusuoritus 21.2.2021.

Mikäli matka varataan myöhemmin kuin 21.2.2021, tulee matka maksaa kokonaisuudessaan varauksen yhteydessä.

Mikäli matkaa ei ole maksettu viimeistään eräpäivänä, matkanjärjestäjällä on oikeus peruuttaa matka ilman eri ilmoitusta.

Laskun maksamatta jättäminen ei tarkoita peruuttamista, vaan peruutus on tehtävä erikseen Matkapojat Oy:lle.

Peruutusehdot

Teollisuusliiton jäsenristeilyn lähtöpäivä on siirtynyt. Uusi lähtöpäivä on 10.4.2021. Päätöksen lähtöpäivän siirrosta on tehnyt Teollisuusliitto, vallitsevan koronatilanteen vuoksi.

Aikaisemmalle 5.9.2020 lähdölle tehdyt varaukset siirretään automaattisesti uudelle lähtöpäivälle. Mikäli joudut peruuttamaan jo tehdyn varauksen lähtöpäivämuutoksen takia, Matkapojat Oy tarjoaa tilalle matkalahjakorttia, joka on voimassa 2 vuotta (24 kk) ja muutettavissa takaisin rahaksi, jos uutta mieleistä matkatuotetta ei 24 kuukauden aikana ole löytynyt, tai rahapalautuksen ilmoitetulle tilille.

Peruutus on tehtävä viimeistään 11.9.2020 mennessä.

Mikäli matkustaja ei ole peruuttanut 10.4.2021 lähtöpäivälle siirrettyä varausta viimeistään 11.9.2020 mennessä, katsomme että matkustaja on hyväksynyt matkan siirron 10.4.2021 lähdölle. Tämän jälkeen siirrettyjen sekä uusien matkaan ilmoittautuvien matkustajien osalta noudatamme alla olevia peruutusehtoja.

Matkan erityisluonteen vuoksi ovat voimassa seuraavat peruutusehdot:

• Kun peruutus tehdään 11.9.2020 jälkeen, peruutuskuluina peritään 50 % matkan hinnasta.
  • Kun peruutus tehdään 21.2.2021 tai sen jälkeen peruutuskuluina peritään 100 % matkan hinnasta

Muutosehdot

Matkan erityisluonteen vuoksi ovat voimassa seuraavat muutosehdot:

• Matkan lähtöpäivää ja kohdetta ei voi muuttaa.
  • Teollisuusliiton risteilybussien osalta bussiin nousupaikkaa, risteilyn osalta hyttiluokkaa tai illalliskattausta sekä matkustajan nimeä voi muuttaa kuluitta 25.3.2021 asti varaustilanteen sen salliessa. Tämän jälkeen perimme edellä mainituista muutoksista 12 € / henkilö / muutos.