Teollisuusliiton jäsenristeily

Teollisuusliiton jäsenristeily järjestetään Silja Europalla Helsingistä Tallinnaan 7.–8.9. Risteily lähtee lauantaina 7.9. kello 18.30 ja takaisin Helsingissä laiva on sunnuntaina 8.9. kello 16.

Tallinnassa on mahdollista nousta maihin sunnuntaina kello 8–12.

Jäsenristeilyn myynti aloitetaan keskiviikkona 20.3. kello 10. Kaikki varaukset hoitaa Matkapojat.

Ryhmävaraukset

Ammattiosasto valitsevat yhteyshenkilön hoitamaan varauksia keskitetysti. Erillistä ilmoitusta Teollisuusliittoon ei tarvitse tehdä.

Jos varauksen henkilömäärä on enemmän kuin 10 matkustajaa, tai kaikkien lähtijöiden tietoja ei vielä ole, tulee varaus tehdä sähköpostitse osoitteesta [email protected]. Varaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Sähköpostissa tulee ilmetä henkilömäärä ja haluttu hyttiluokka, jotta varaus saadaan tehtyä mahdollisimman nopeasti.

Kaikkien lähtijöiden nimet ja syntymäajat tulee ilmoittaa Matkapoikiin [email protected] viimeistään 14.6.

Yksittäisvaraukset

Yksittäisvaruksia voi tehdä  www.matkapojat.fi/teollisuusliitto tai [email protected] tai puhelimitse Matkapoikien myyntipalvelussa 010 23 23 200.

Internet-varaus on mahdollista tehdä enintään 10 hengelle. Varaushetkellä on ilmoitettava lähtijöiden nimet ja syntymäajat.

Maksu- ja peruutusehdot

Ennakkomaksu 25 % varauksen kokonaishinnasta erääntyy seitsemän (7) vuorokautta varauksesta. Loppumaksu erääntyy 2.8.

2.8. jälkeen tehdyissä varauksissa varauksen kokonaissumma erääntyy varaushetkellä.

Kun matka perutaan viimeistään 2.8., veloitetaan peruutuskuluina ennakkomaksun eli 25 % varauksen kokonaishinnasta.

Kun matka perutaan 3.–15.8., veloitetaan peruutuskuluina 50 % varauksen kokonaishinnasta.

16.8. ja sen jälkeen perutuista varauksista ei makseta palautusta.

Hinnat

Laivaan mahtuu yli 2 500 matkustajaa. Jotta mahdollisimman moni pääsee matkaan mukaan, myydään hytit täyteen.

Hintaan sisältyy risteily valitussa hyttiluokassa, Teollisuusliiton ja laivan risteilyohjelma, Buffet-illallinen ruokajuomineen sekä meriaamiainen.

Hytti

Henkilömäärä hytissä

Hinta/henkilö

LUX 2 henkilöä 93 euroa
A2-hytti 2 henkilöä 80 euroa
A4-hytti 4 henkilöä 80 euroa
Perhehytti 6 henkilöä 80 euroa
B4-hytti 4 henkilöä 65 euroa
B2S-hytti yhdelle 1 henkilöä 65 euroa
B2S-hytti kahdelle 2 henkilöä 48 euroa
C4-hytti 4 henkilöä 48 euroa

Lisäpalvelut

Lisäpalveluina on tilattavissa Matkapoikien bussireitittien mukaiset kuljetukset sekä lounas sunnuntaille.