Kulttuuriviikonloppu

Kulttuuriviikonloppu tarjoaa ohjelmaa kulttuurin- ja tiedonnälkäisille. Viikonloppuna luodaan muun muassa katsaus ajankohtaisiin TES-asioihin, jonka lisäksi pohditaan ammattiosastojen toiminnan uudistamista ja jäsenten aktivointia.

Murikka tarjoaa mainiot puitteet liikuntaan ja vapaa-ajan viettoon, joten ohjelmassa on myös ulkoilua ja metsässä rentoutumista.

Ohjelman löydät tästä

Kolmella bändillä mahdollisuus näyttää kykynsä

Viikonlopun aikana on kolmella sellaisella bändillä, joissa soittaa Teollisuusliiton jäseniä, mahdollisuus näyttää kykynsä. Jos siis olet bändissä itse tai tiedät sopivan bändin, ota yhteyttä. Muista kuitenkin varmistaa myös bändiltä, että sille sopii esiintyminen. Lähetä demo Inka Nokelaiselle [email protected] Lisää demon mukaan perustelut miksi juuri teidän bändinne haluaa mukaan Kulttuuriviikonloppuun.

Ilmoittautuminen

Kulttuuriviikonloppu on kaikille jäsenille avoin tilaisuus. Mukaan mahtuu 60 osallistujaa ja yhdestä ammattiosastosta voi osallistua 2–4 henkilöä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Liitto maksaa osallistujien majoituksen ja ruokailut Murikassa sekä matkat julkisen liikenteen taksojen mukaan.

Ilmoittaudu mukaan 4.10. mennessä tästä linkistä

Arja Salo, [email protected] ja
Inka Nokelainen, [email protected]

Tulosta kulttuuriviikonlopun mainos tästä

Huom! Vähäisen kiinnostuksen vuoksi kädentaidon harrastenäyttely peruuntuu tältä vuodelta. Näyttely pyritään järjestämään vuonna 2022.