Medlemskryssning 2021

Årets festligaste medlemskryssning 10–11 april

Kom med på Industrifackets medlemskryssning. I september kommer vi igen att segla med Silja Europa från Helsingfors till Tallinn. På kryssningen utlovas toppartister, trevliga aktiviteter tillsammans, god mat och ett supergäng.

Den förträfflige Dj Matti Airaksinen underhåller discofolket på dansgolvet. Huvudartisten på kryssningen publicera senare. Hela lördagskvällen sjunger vi karaoke och även en karaoketävling ordnas. På evenemangstorget på söndag träffar vi bekanta och pratar sakfrågor.

Bokningen görs här

Priser

I priset för kryssningen ingår hela programmet, hyttplats i den valda kategorin, buffémåltid och frukost. Priser från 48 euro per person.

Fartyget kan ta över 2 500 passagerare. För att så många som möjligt ska rymmas med, säljs hytterna till sista plats.

Hytt

Personer/hytt

Pris/person

LUX 2 pesoner 93 €
A2-hytt 2 personer 80 €
A4-hytt 4 personer 80 €
Familjehytt 6 personer 80 €
B4-hytt 4 personer 65 €
B2S-hytt för en person 1 person 65 €
B2S-hytt för två personer 2 personer 48 €
C4-hytt 4 personer 48 €

Gruppbokningar via e-post eller länk på webbplatsen

Om antalet personer i bokningen är över 8 eller om alla deltagaruppgifter inte ännu är tillgängliga, ska bokningen göras per e-post till [email protected].

Bokningarna behandlas i den ordning de kommer in. Meddela antalet personer och önskad hyttklass i e-postmeddelandet för att bokningen ska gå så snabbt som möjligt. Se checklistan för den som bokar!!

1. När du bokar per e-post får du en automatiskt bekräftelse på att ditt meddelande har skickats till Matkapojat.
  2. När din bokning har behandlats får du bekräftelse och information om din bokning per e-post.

Enskilda bokningar görs via webbplatsen eller per telefon

Enskilda bokningar görs via Matkapojat-webblatsen eller per telefon till Matkapojat. Telefonnummer är 010 232 3200.

Online-bokning är möjlig för högst 8 personer inom samma hyttkategori. Vid bokning måste man uppge resenärernas namn och födelsedatum.

Betalningsvillkor för nya bokningar efter 13.8.2020

Bokningsavgiften för resan är 25 procent av den totala kostnaden för resan och avgiften förfaller till betalning 7 dagar efter bokningen. Slutbetalning 21.2.2021.

Om resan bokas efter 21.2.2021 måste hela resan betalas vid bokningstillfället.

Om resan inte har betalats senast på förfallodagen har researrangören rätt att avboka resan utan föregående meddelande.

En obetald faktura är inte en avbokning, utan avbokningen måste göras separat hos Matkapojat Oy.

Avbokningsvillkor

Avresedatumet för Industrifackets medlemskryssning har skjutits fram. Nytt avresedatum är 10.4.2021. Industrifacket beslutade att skjuta fram avresedatumet på grund av det rådande coronaläget.

Bokningar som gjorts för den tidigare avgången 5.9.2020 kommer automatiskt att flyttas till det nya avresedatumet. Om du på grund av det ändrade avresedatumet måste avboka en redan gjord bokning, erbjuder Matkapojat Oy ett resepresentkort som är giltigt i 2 år (24 månader) och som kan omvandlas till pengar om du inom 24 månader inte har hittat en ny reseprodukt du gillar. Du kan också välja en återbetalning till ett angivet konto.

Avbokning ska göras senast 11.9.2020.

Om resenären inte senast 11.9.2020 har avbokat den bokning som flyttats till avresedatumet 10.4.2021, anser vi att resenären har accepterat att resan flyttats till avgången 10.4.2021. För bokningar som flyttas efter detta och för nya resenärer som anmäler sig till resan följer vi nedanstående avbokningsvillkor.

På grund av resans speciella karaktär gäller följande avbokningsvillkor:

• Om avbokningen görs efter 11.9.2020 debiteras 50 procent av resans pris i avbokningskostnad.
  • Om avbokningen görs 21.2.2021 eller senare debiteras 100 procent av resans pris i avbokningskostnad.

Ändringsvillkor

På grund av resans speciella karaktär gäller följande ändringsvillkor:

• Avresedatum och destination kan inte ändras.
  • För Industrifackets kryssningsbussar kan påstigningsställe och för kryssningen hyttkategori eller middagsdukning samt resenärens namn ändras kostnadsfritt till och med 25.3.2021, om bokningsläget tillåter det. Efter detta debiterar vi 12 €/person/ändring för dessa ändringar.