Industrifackets medlemskryssning

Industrifackets medlemskryssning ordnas på Silja Europa från Helsingfors Västra terminalen till Tallinn 7–8.9. Kryssningen startar lördag 7 september kl. 18.30 (ombordstigning mellan kl. 17.30–18). Fartyget är tillbaka i Helsingfors söndag 8 september kl. 16.

Kolla in kryssningsprogrammet här.

Kryssning är endast för medlemmar.

I Tallinn kan du gå iland på söndag kl. 8–12.

Medlemskryssningen öppnas för försäljning onsdag 20 mars klockan 10. Alla bokningar sköts av Matkapojat.

Gruppbokningar

Fackavdelningen väljer en kontaktperson som hanterar bokningarna centraliserat. Inget separat meddelande behöver skickas till Industrifacket.

Om antalet personer i bokningen är över 10 eller uppgifterna om alla deltagare inte ännu finns, ska bokningen göras per e-post på [email protected] Bokningarna behandlas i den ordning de kommer in. Ur e-postmeddelandet ska framgå antalet personer och önskad hyttklass, för att bokningen ska gå så snabbt som möjligt.

Kom-i-håg-lista för bokning av kryssning

Alla deltagares namn och födelsedatum ska meddelas Matkapojat på [email protected] senast den 14 juni.

Du kan boka kryssningen här.

Individuella bokningar

Individuella bokningar kan göras på webben här från och med 20.3 eller [email protected] eller per telefon i Matkapojats försäljningstjänst 010 23 23 200.

Internetbokningar kan göras för högst 10 personer. Vid bokningen ska deltagarnas namn och födelsedatum meddelas.

Betalnings- och avbokningsvillkor

Ett förskott på 25 procent av totalpriset förfaller till betalning sju (7) dygn efter bokningen. Slutbetalningen förfaller till betalning den 2 augusti.

Vid bokningar som görs efter den 2 augusti förfaller bokningens totalbelopp till betalning vid bokningstillfället.

Om resan avbokas senast den 2 augusti debiteras förskottet i avbokningskostnad dvs. 25 procent av bokningens totalpris.

Om resan avbokas 3–15 augusti debiteras 50 procent av bokningens totalpris i avbokningskostnad.

För bokningar som avbokas den 16 augusti eller senare sker ingen återbetalning.

Priser

Fartyget kan ta över 2 500 passagerare. För att så många som möjligt ska rymmas med, säljs hytterna till sista plats.

I priset ingår kryssningen i vald hyttklass, Industrifackets och fartygets kryssningsprogram, en buffémiddag inklusive måltidsdryck samt sjöfrukost.

Hytt

Antal personer i hytten

Pris per person

LUX 2 personer 93 euro
A2-hytt 2 personer 80 euro
A4-hytt 4 personer 80 euro
Familjehytt 6 personer 80 euro
B4-hytt 4 personer 65 euro
B2S-hytt för en person 1 personer 65 euro
B2S-hytt för två 2 personer 48 euro
C4-hytt 4 personer 48 euro

Tilläggstjänster

Som tilläggstjänster kan transporter enligt Matkapojats bussrutter samt lunch på söndagen beställas.

Matkapojats bussrutter kan finnas här.