Pääluottamusmiesten ajankohtaispäivä (Helsinki–Uusimaa)

Teollisuusliiton Helsinki–Uusimaan aluetoimisto järjestää pääluottamusmiesten ajankohtaispäivän perjantaina 22.10. kello. 8.45–16. Ajankohtaispäivä on tarkoitettu Helsinki–Uusimaan toiminta-alueen teollisuusliiton työpaikoilla pääluottamusmiestehtävissä toimiville. Mikäli et pääse paikalle, katso tilallesi joku työpaikkasi luottamusmiehistä.

Tilaisuuden alustajina toimivat alansa asiantuntijat.

Tilaisuuden pitämiseen vaikuttaa se, että koronavirustilanne ei lähde voimakkaaseen kasvuun eikä tule mitään eri määräyksiä, jotka aiheuttaisivat tilaisuuden peruuntumisen. Huolehdimme tarvittavat turvatoimenpiteet (maskit ja käsidesit). Emme kysy rokotustodistuksia, mutta uskomme, että tunnet vastuun itsestäsi ja muista osallistujista.

Osallistujille maksetaan ansionmenetyskorvaus sekä matkakulut liiton ohjeiden mukaisesti. Matkalasku tehdään jälkikäteen sähköisesti ja sen tekemiseen saatte ohjeet tilaisuudessa. Mikäli et ole toimittanut liittoon voimassa olevaa sivutuloverokorttia 2021 vuodelle, tulee se skannata ja liittää matkalaskun mukaan.

Ilmoittaudu 5.10. mennessä tästä linkistä

Jos sinulla ei ole sähköpostia / lyyti-linkkiä käytettävissäsi, voit ilmoittautua Helsingin ja Uudenmaan aluetoimiston toimistosihteerille Satu Tahvanaiselle, p. 020 774 1305.

Lisätietoja tilaisuudesta antaa Ari Kolehmainen, 040 5123044 tai [email protected]

8–8.45 Aamukahvibuffet
8.45 Tilaisuuden avaus ja käytännön toimet, Ari Kolehmainen aluetoimitsija, Teollisuusliitto Ry
9 Teollisuusliiton tervehdys ja ajankohtainen tilannekatsaus työmarkkinoilta, Riku Aalto puheenjohtaja, Teollisuusliitto Ry