Pääluottamusmiesten ajankohtaispäivä

Teollisuusliiton Helsinki-Uusimaa-aluetoimisto järjestää pääluottamusmiesten ajankohtaispäivän perjantaina 9.11. kello 9–14.45. Tilai­suutta ennen on kahvitarjoilu kello 8.30–9. Ajankohtaispäivä on tarkoi­tettu Helsinki-Uusimaa-alueen teollisuusliittolaisilla työpaikoilla pääluottamus­miestehtävissä toimiville. Mikäli et pääse paikalle, katsothan tilallesi jonkun toisen työ­paikkasi luottamusmiehistä. Tilaisuuden luennoitsijoina toimivat alansa asiantun­tijat.

Osallistujille maksetaan ansionmenetyskorvaus sekä matkakulut liiton ohjeiden mukaisesti. Matkalasku tehdään jälkikäteen sähköisesti ja sen tekemiseen saa ohjeet tilaisuudessa. Mikäli et ole tältä vuodelta toimittanut liittoon voimassa ole­vaa sivutuloverokorttia, tulee se skannata ja liittää matkalaskun mukaan.

Ilmoittautudu mukaan 19.10. mennessä tämän linkin kautta.

8.30–9  Aamukahvitarjoilu
9 Tilaisuuden avaus ja käytännön toimet
aluetoimitsija Ari Kolehmainen
9.15 Ajankohtainen tilannekatsaus
puheenjohtaja Riku Aalto, Teollisuusliitto Ry
10 Tauko
10.15 Kilpailukykysopimuksen todelliset vaikutukset kansantalouteen ja mitä on parantuneen työllisyysasteen takana?
ennustepäällikkö likka Kiema, Palkansaajien Tutkimuslaitos
11.30–12.30 Lounas
12.30 Teollisuusliiton toimialasektorikohtaiset katsaukset ja edunvalvonnalliset painopisteet vuodelle 2019
12.30 Teknologiasektori. Jyrki Virtanen, teknologiasektorin johtaja