SAKKI-risteily opiskelijajäsenille

Lähde mukaan SAKKI-risteilylle 16.–17.5.2019 M/S Silja Europalla Tallinnaan. Laiva lähtee Helsingin Länsisatamasta torstaina kello 18.30 ja palaa Helsinkiin perjantaina kello 16. Tallinnassa on mahdollista käydä maissa perjantaiaamuna kello 8–12. Risteilyllä on luvassa yhteistä ohjelmaa, juhlintaa ja hauskanpitoa! Mukana on ammattiin opiskelevia ja valmistuvia ympäri maan.

Jokaisella matkustajalla tulee olla matkalla mukana voimassa oleva passi tai EU-henkilökortti. Ikäraja on 18 vuotta.

Omavastuuhinta 20 euroa sisältää laivamatkan neljän hengen hytissä, buffet-illallisen juomineen, buffet-aamiaisen sekä kotimaan matkakulut julkisen liikenteen taksojen mukaan (opiskelijalippujen mukaan). Lasku lähetetään postissa lähempänä ajankohtaa. Paikka varmistuu, kun lasku maksetaan eräpäivään mennessä. Osallistumismaksu palautetaan vain perustelluista syistä, esimerkiksi lääkärintodistuksella.

Aloitamme yhteisen tilaisuuden kello 14 Teollisuusliiton tiloissa Hakaniemessä.

Osoite on Hakaniemenranta 1 A, 1. krs, 00530 Helsinki. Rautatieasemalta pääset Hakaniemeen kävellen.

Laivaliput jaetaan tilaisuudessa!

Ilmoittaudu 8.4. mennessä.