Teknologiateollisuuden työntekijöiden palkkarakennekurssi

Työntekijöiden palkkarakennekurssi 14.2.2019, kello 9–16

Kannustava ja oikeudenmukainen palkkaus on yrityksen menestystekijä. Palkkarakenne ja sen pitäminen ajan tasalla ovat puolestaan palkkauksen kulmakiviä.

Tavoite

Kurssin käytyään osallistuja hallitsee Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen palkkarakenteen määräykset ja niiden soveltamiseen liittyvät näkökohdat oikeudenmukaisen ja kannustavan palkkauksen toteuttamisessa ja ylläpidossa.

Kohderyhmä

Kurssi on tarkoitettu Teknologiateollisuus ry:n jäsenyrityksissä niille työnantaja- ja työntekijäpuolen edustajille, jotka osallistuvat työssään palkkarakenteen soveltamiseen ja ylläpitoon liittyvien asioiden hoitamiseen. Työnvaativuustyöryhmän toimintaan osallistuminen edellyttää palkkarakennekurssin käymistä.

Kurssin pääaiheita ovat

• palkkauksen ja palkitsemisen periaatteita teknologiateollisuudessa
  • työntekijän peruspalkan perusteet ja rakenne
  • palkkarakenteen käyttäminen ja ylläpito.

Kurssimaksu

Osallistumisesta sovitaan aina työnantajan kanssa. Työnantaja hoitaa ilmoittautumiset sekä vastaa kustannuksista.

Teknologiateollisuus ry:n jäsenille 300 € + alv 24%, muille 390 € + alv 24%.
Maksu sisältää koulutuksen ja koulutusaineiston lisäksi ohjelman mukaiset
tarjoilut .

Kurssi laskutetaan jälkikäteen, kurssin laskuttaa Teknologiainfo Teknova Oy

Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 20 henkilöä.

Ilmoittautuminen 28.1.2019 mennessä tästä linkistä.

Lisätietoja

Liiton jäsenille lisätietoja koulutuksesta antavat sopimusasiantuntijat Mirjami Suikki 0400 515 941 ja Jari Mäkinen 040 753 2403.

Lisäksi koulutuksen käytännön asioissa sinua auttaa Sirkka Laasasenaho, puh. 044 075 0005, [email protected]

Vastaava kurssi järjetetään myös seuraavilla paikkakunnilla