Tenu-päivät

Tervetuloa mukaan Teollisuusliiton Oulun ja Lapin alueen nuorisotapahtumaan, joka järjestetään 29.11.–1.12. Rovaniemellä. Mukaan voit tulla joko perjantaina tai lauantaina. Perjantaista lauantaihin majoittuville on varattu yhteismajoitus 10 hengen huoneissa, miehille ja naisille erikseen. Jos majoitut lauantaista sunnuntaihin, tapahtuu majoitus 2 hengen huoneissa.

Tapahtumassa on myös koulutuksellinen osuus, jossa pohditaan hieman viestintää, valeuutisointia sekä yhteiskuntavaikuttamista.

Lauantain ohjelmaan kuuluu myös keilaamista, tiimiytymistehtäviä sekä halutessaan kylpylässä käynti. Sunnuntain ohjelmassa on alueellisen nuorisojaoston valitseminen toimintavuodelle 2020.

Luonnollisesti Teollisuusliitto maksaa osallistujien matkakustannukset matkustusohjesäännön mukaisesti, majoituksen, aktiviteetin ja ruokailut.

Lähde siis mukaan, ja ota kaverisikin mukaan vuoden jäätävimpään tapahtumaan! Huom! paikkoja rajoitetusti, joten toimi nopeasti.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.10. tästä linkistä

Lisätietoa tapahtumasta

Asko Alasalmi
[email protected]