Teollisuusliitto ja Murikka tutuiksi, Vaasa–Keski-Suomi

Teollisuusliitto ja Murikka tutuiksi!

Tervetuloa Murikka-opistolle tutustumaan liittoon, oman alueesi aluetoimintaan ja aluetoimiston henkilöstöön, Murikka-opistoon ja sen tarjoamiin palveluihin ja koulutukseen. Toimintapisteillä ja opastetuilla kiertokävelyillä tutuksi tulevat ajankohtaiset edunvalvonta- ja työsuojeluasiat, luontopolku, työttömyyskassan palvelut, liittovakuutukset ja tietenkin illalla Mutteriklubi!

Tapahtuma on suunnattu ensisijaisesti niille Vaasa-Keski-Suomi-alueen jäsenille puolisoineen, joille Murikka ei ole aiemmin tullut tutuksi. Mukaan mahtuu 80 osallistujaa. Teollisuusliitto vastaa kustannuksista niin matkojen, majoituksen, ohjelman kuin ruokailujen osalta. Puolison omavastuu on 50 euroa ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Koronatilanne huomioidaan tilaisuuden järjestelyissä.

Pariskunnat majoittuvat kahden hengen huoneissa ja muut osallistujat yhden hengen huoneissa. Murikan kokoustila mahdollistaa myös väljän sijoittumisen. Pidämme huolta turvaväleistä ja käsidesiä sekä kasvomaskeja on tarjolla niitä haluaville.

Ilmoittaudu tästä 11.10. mennessä

Nähdään Murikassa!

Alustava ohjelma

Lauantai

11.00 Lounas
12.00 Tervetuloa Teollisuusliittoon ja Murikkaan
12.30 Opastetut kiertokävelyt: Mitä Murikasta löytyy?
12.30–17.00 Toimintapisteillä tapahtuu
15.00 Kahvi