Toiminnan pulssi – ammattiosastojen kehittämisviikonloput, Häme–Pirkanmaa

Viikonlopun aikana ammattiosastot voivat tavata Murikassa oman alueen ammattiosastoväkeä ja hakea uutta sykettä alueen yhteistoimintaan. Kehittämisviikonloppuna puidaan ammattiosastojen kehittämiskeskusteluissa esiin nousseita asioita sekä ideoidaan tulevaisuuden ammattiosastoa.

Kukin osasto voi ilmoittaa mukaan enintään kahdeksan hallituksen jäsentä. Jos ilmoittautumisia on runsaasti, liitto valitsee osallistujat. Osastojen kannattaa jo syksyn 2019 kokouksissa miettiä, ketkä lähtevät kehittämisviikonloppuun mukaan. Liitto maksaa kaikki järjestelyistä aiheutuvat kulut.

Kehittämisviikonloppuun ilmoittaudutaan osastokohtaisesti.

Ilmoittautumista Toiminnan pulsseihin on yksinkertaistettu. Jatkossa riittää, että osaston puheenjohtaja lähettää sähköpostilla osallistujien nimet ja syntymäajat (enintään 8 henkilöä) osoitteeseen [email protected] Lisäksi on ilmoitettava mihin tilaisuuteen osallistutaan, sekä osaston nimi ja numero. Puheenjohtaja varmistaa etukäteen, että osallistujat ovat sitoutuneet koulutukseen. Varsinaisten hallituksen jäsenten estyessä myös varajäsenet voivat tulla koulutukseen. Paperista ilmoittautumiskaavaketta ei enää tarvitse lähettää.

Ilmoittautumiset ammattiosastoittain 11.11.2021 mennessä.