Työelämän englantia – General English Skills for Trade Union Members

Esittely / Presentation

This is an opportunity to develop your general English skills as well as to look at the specific vocabulary used with different trade union and working life topics and issues.

Tämä on perinteinen englanninkielen kurssi ay- ja työelämäsanastolla, jos englannin kielen taitosi arkipäivän tilanteissa on sujuvaa. Kurssin opettajana toimii natiivi englanninkielen opettaja, joka ymmärtää myös suomea. Opetus tapahtuu kuitenkin englanniksi ja saat todellista kielikylpyä. Kurssi on työmäärältään noin 27 tuntia ja sen kesto on 10 viikkoa. Kurssi järjestetään verkko-opiskeluna. Kurssin taso linkittyy kielten eurooppalaiseen viitekehykseen tasoihin B1-B2. Halutessaan opinnoista saa merkinnän KOSKI-rekisteriin (1 OP).

Kohderyhmä / Målgrupp

Kaikki jäsenet

Sisältö / Innehåll

Kurssi on Työväen Akatemian järjestämä.
Kurssit pidetään maanantai iltapäivisin klo 15-16.30 ja niihin voi osallistua eri liittojen jäsenet.
Kurssin maksimiosallistujamäärä on 15 opiskelijaa ja Työväen Akatemia on yhteydessä valittuihin opiskelijoihin ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.
Kurssiaika 2.9.-11.11.2024 (ei opetusta viikolla 42).

Koulutuspaikka / Utbildningsplats

Verkko-opinnot (Työväen Akatemia)