Työympäristöseminaari webinaarina: ”Työn suunnittelu ergonomian keinoin”

Keskiviikkona 12.5. kello 9–13

Työn suunnittelu ergonomian keinoin -webinaarin kärkiteemana on ergonomiatiedon hyödyntäminen työympäristössä ja töiden suunnittelussa. Miten ja millä tavoin työtehtävät ja työympäristö suunnitellaan ihmisille sopiviksi? Kuinka huomioidaan ihmisten ja työn vaikutus henkiseen jaksamiseen?

Webinaarissa läpikäydään myös ajankohtaisia kysymyksiä työelämästä ja työsuojelun viranomaisvalvonnasta sekä julkaistaan työympäristö- ja tasa-arvojaoston tuottama opas.

Webinaari on tarkoitettu ensisijaisesti työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille ja työsuojeluasiamiehille sekä kaikille työsuojeluorganisaation jäsenille. Osallistuminen on maksutonta. Ellei työnantaja jostakin syystä maksa palkkaa/ansionmenetystä, maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja kurssipäivärahan.

Tapahtuma toteutetaan Teams- ja Howspace-ympäristöissä. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi ilmoittautumisesta vahvistusviestin ja lähempänä tapahtuma-ajankohtaa saat vielä linkin webinaariin sekä ennakkotehtävän.

Lisätietoja sisällöstä työympäristöasiantuntija Jenni Uljakselta p. 020 774 1132 ja työympäristöasiantuntija Juha Sutiselta p. 020 774 1120.

Ilmoittaudu tästä 5.5. kello 16 mennessä