Työväen musiikkitapahtuma

Työväen musiikkitapahtumassa Valkeakoskella liiton väkeä voi tavata järjestöautolla tapahtumatorilla 27.–28.7. Musiikkitapahtuman yhteydessä järjestetään liiton jäsentapahtuma Kirjaslammen lavalla perjantaina 27.7. kello 17–19. Viihteelliseen iltaan ovat tervetulleita Teollisuusliiton jäsenet.

Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen tarjoilujen vuoksi.

Ilmoittaudu mukaan 15.7. mennessä tästä linkistä.

Teollisuusliiton jäsenet saavat 20 euron alennuksen kaikista lipputyypeistä. Alennus edellyttää, että jäsenkortti esitetään lipun oston yhteydessä. Netistä ostettujen lippujen osalta jäsenkortti esitetään portilla rannekkeen vaihdon yhteydessä. Alennus on henkilökohtainen, käytettävissä kerran eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin.

Voit ostaa liput myös tapahtuman verkkokaupasta.

Työväen musiikkitapahtuman verkkokauppa.

Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella 26.–29.7. esiintyvät muun muassa Aleksi Aava Band, Apulanta, Dumari & Spuget, Duunari Stand-up, Gasellit, Happoradio, Huora, Japi Hyökyvaara, Juha Tapio, Juurakko, Los Salsanismo, Mara Balls, Matti ja Teppo, Minä & Nieminen, Mira Luoti, Olavi Uusivirta, Paleface & Värttinä, Reino Nordin, Scandinavian Music Group, Suvi Teräsniska, Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus, Younghearted, Isac Elliot, Elsi Sloan ja Petteri Sariola.

Lue lisää tapahtuman sivuilta