Päivitä jäsentietosi – voita iPad!

Tiesitkö, että uudistetussa eAsioinnissa voit tehdä monia jäsenyyteesi liittyviä ilmoituksia ja päivittää yhteystietosi. Ajantasaiset yhteystiedot auttavat meitä palvelemaan sinua paremmin. Toimipaikka- ja tilinumerotiedot ovat erityisen tärkeitä poikkeustilanteissa, kuten mahdollisten työtaistelutoimenpiteiden aikana. Lakkoavustusta ei voida maksaa ilman tilinumeroa.

Kevään aikana yhteystietonsa päivittäneiden kesken
arvotaan kolme iPadia

Kirjaudu eAsiointiin verkkopankkitunnuksilla ja valitse etusivulta Jäsenyys-painike. Tarkista, että jäsentietosi ovat ajantasalla. Jos sinulta puuttuu tiedoistasi puhelinnumero, sähköpostiosoite, tilinumero tai toimipaikkatieto, lisää ne muokkaa-toiminnolla. Tallenna aina jokaisen muokkauksen jälkeen. Muista lopuksi kirjautua ulos palvelusta.

Voit tutustua eAsioinnin käyttöön tämän ohjeen avulla:
Jäsenen sahkoinen asiointi eAsioinnissa (pdf)

Kilpailun säännöt

Kilpailun palkintona arvotaan kolme iPad-tablettitietokonetta. Arvontaan osallistuvat kaikki kilpailuaikana eAsiointiin kirjautuneet ja tarvittaessa tietonsa päivittäneet jäsenet. Jos tietosi ovat jo kunnossa, osallistut silti arvontaan, mikäli käyt kirjautumassa eAsioinnin jäsenyysosioon kilpailuaikana. Kilpailu on voimassa 10.1.–10.5.2018. Voittajat arvotaan toukokuun lopulla. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kirjaudu eAsiointiin