St1 ja Shell

St1:n ja Shellin alennukset

Rekisteröi Teollisuusliiton jäsenkorttisi St1:n verkkosivuilla osoitteessa omatsivut.st1.fi. Syötä vuoden 2020 jäsenkortin 16-numeron sarja kohtaan ”Rekisteröi järjestökorttisi”. Hyväksy markkinointiluvat, ja saat yllätysedun sekä aina ensimmäisenä tietoosi St1:n vaihtuvat tarjoukset!

Jäsenkortilla saat heti alennusta polttonesteestä St1- ja Shell-asemilla ympäri Suomen. Alennus ei koske Shell Express -asemia. Lisäksi saat vaihtuvia tuote-etuja HelmiSimpukoista. Käytä jäsenkorttiasi tankkauksen tai ostoksen yhteydessä.

Saat alennusta myös lämmitysöljytilauksista. Käytä tilauksen yhteydessä järjestötunnusta ”TL” tai mainitse jäsenkortista ja jäsentunnuksesta puhelimessa. Tilaa öljyä helposti osoitteesta www.st1.fi tai soittamalla numeroon 080 016 6266.

Liity puhtaan voiman vallankumoukseen

Ilmastonmuutos on yhteinen haaste, jonka voittaminen lähtee pienistä valinnoista. St1:n valinta on tuottaa puhdasta voimaa Suomesta. Kehitämmekin jatkuvasti laadukkaita Premium-polttoaineitamme sekä uusia puhtaampia polttoaineita, jotta liikenteen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä voidaan pienentää. Tankkaamalla St1:llä sinäkin olet mukana vallankumouksessa.

Lue lisää ja liity mukaan

Muista ladata myös ilmainen St1 Way -sovellus, jonka avulla voit maksaa helposti polttoaineostoksesi tai autopesusi.