Uusien työsuojeluvaltuutettujen starttikurssit

Oletko uusi työsuojeluvaltuutettu tai varavaltuutettu? Teollisuusliitto järjestää starttikurssin työsuojeluvaltuutetun tehtävänkuvan avaamiseksi. Päivän kestävällä kurssilla selvitämme mitä työsuojelu on, tutustumme työsuojelun perusteisiin, työsuojeluyhteistyöhön, valtuutetun ja varavaltuutetun tehtäviin, työpaikan ja liiton työsuojeluorganisaatioon sekä koulutusmahdollisuuksiin. Samalla tutustut myös oman alueesi muihin työsuojelutoimijoihin.

Ilmoittaudu sinua lähinnä olevaan koulutuspäivään, liiton kotisivujen tapahtumakalenterin kautta  tai koulutusyksikköön: Anne Sulanterä, puh. 040 648 5014 tai Päivi Mäensivu-Lunnas, puh. 045 636 5392.

Oheisesta taulukosta näet oman alueesi starttikurssin/-kurssit. Viimeinen ilmoittautumispäivä on viikkoa ennen kutakin tilaisuutta.

la 20.1. HELSINKI – UUSIMAA Cumulus Resort Airport, Vantaa
la 20.1. VARSINAIS-SUOMI – SATAKUNTA Scandic, Turku