Osallistu Ammattitaitoa yhdessä -kyselyyn

Miten opiskelijoiden ohjaaminen työpaikoilla sujuu ammatillisen koulutuksen uudistuessa? Millaista on työpaikkojen ja ammatillisten oppilaitosten välinen yhteistyö? Näetkö kehittämistarpeita?

Tervetuloa vastaamaan Työterveyslaitoksen kyselyyn, jossa kartoitetaan työpaikkojen toimijoiden kokemuksia opiskelijoiden ja oppisopimuskoulutettavien ohjaamisesta uudistuneessa ammatillisessa koulutuksessa. Lisäksi kaivataan näkemyksiä työpaikkojen ja oppilaitosten yhteistyön nykytilasta ja kehittämistarpeista. Tavoitteena on hankkia tietoa työpaikalla tapahtuvan ohjauksen sekä työpaikkojen ja ammatillisten oppilaitosten yhteistyön kehittämiseksi. Antamasi tiedot käsitellään ehdottoman luottamuksellisena.

Vastaamalla voit vaikuttaa!

Osallistumalla kyselyyn voit vaikuttaa työpaikkojen ohjauskäytäntöjen sekä työpaikkojen ja ammatillisten oppilaitosten välisen yhteistyön kehittymiseen. Kyselyyn vastaaminen vie noin 15 minuuttia.

Vastaa kyselyyn 31.10. mennessä tästä linkistä.

Kysely on osa Euroopan sosiaalirahaston rahoittamaa Ammattitaitoa yhdessä – työyhteisöt ja oppilaitokset tukemassa ammattiin oppijan sujuvia siirtymiä –hanketta, joka on Työväen Sivistysliiton, Työterveyslaitoksen, Kiipula-Säätiön, PAM:n, JHL:n ja Teollisuusliiton yhteishanke. Myös SAK tukee vahvasti hankkeen toteutusta.

Lue lisää: www.ttl.fi/ammattitaitoayhdessa

Tietosuoja-asiat: Työterveyslaitoksen tietosuojavastaava ([email protected]).