Puodista lakritsia pukinkonttiin

Joulu lähenee, ja Teollisuusliiton verkkokauppa Puoti on valmiina palvelemaan. Lakritsi liiton omassa pakkauksessa on hyvä joululahjaidea. Kotimaiset pipot ja kaulahuivit lämmittävät talvisäässä. Tervetuloa Puotiin ostoksille!

500 gramman lakritsipakkauksella on hintaa vain 5,33 euroa.

– Lakritsi on kotimaista ja erinomaista, kertoo viestinnän suunnittelija Erika Parvikoski.

Toinen Parvikosken mainitsema tuote on Teollisuusliiton kuosilla koristettu emalimuki (12,35 euroa). Puodista löytyy myös monia muita liiton ilmeen mukaisia tuotteita, kuten puuvillakassi, turvaliivi, kyniä ja heijastimia.

– Valikoimasta löytyy lahjoja esimerkiksi ammattiosaston pikkujouluihin. Puotia kannattaa hyödyntää myös, jos haluaa tilata tuotteita osaston ilmeellä, sanoo Parvikoski.

Ammattiosaston omaa ilmettä noudattavien tuotteiden tilaamisesta antaa lisätietoja liiton yhteistyökumppanina toimivan Q-VIO Branding Oy:n Sari Aalto, puh. 040 526 5993.

Tulosta Puodin mainos työpaikkasi ilmoitustaululle

Astu Puotiin