Teollisuusliitto mukana Nenäpäivä-keräyksessä – ole sinäkin!

Nenäpäivää vietetään taas perjantaina 9.11. Teollisuusliitto on mukana Nenäpäivä-keräyksessä hassuttelemassa ja tekemässä hyvää.

Tavoitteenamme on kerätä 10 000 euroa maailman lasten hyväksi. Haastamme keräykseen mukaan kaikki jäsenemme ja ammattiosastomme!

Voit lahjoittaa haluamasi summan Teollisuusliiton nettilippaaseen ja kerryttää yhteistä pottiamme täällä. Lisäksi voit tehdä 10 euron arvoisen tekstiviestilahjoituksen, tekstaamalla teollisuusliitto numeroon 16499.

Vuonna 2018 Nenäpäivä auttaa lapsia 17 maassa Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Apu menee perille yhdeksän luotettavan avustusjärjestön kautta, joista yksi on Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK.

Suomalaisten tekemien Nenäpäivä-lahjoitusten tuella on vuosien saatossa autettu miljoonia lapsia. Työn tuloksista pääset lukemaan täällä.