Teollisuusliitto etsii järjestötoimitsijaa

Etsimme joukkoomme Teollisuusliiton keskustoimistolle Helsinkiin, positiivista, motivoitunutta, rohkeaa ja ennakkoluulotonta tyyppiä – sinua, joka olet valmis oppimaan uutta ja jakamaan osaamistasi nuorisopuolen järjestötoimitsijana.

Sinulla on kokemusta työelämän ja ay-liikkeen järjestötoiminnasta ja edunvalvonnasta. Sinut tunnetaan ratkaisukeskeisyydestäsi ja erinomaisista neuvottelutaidoistasi. Ihmisten kanssa toimiminen on sinulle helppoa ja luontevaa. Kaiken lisäksi olet kiva työkaveri.

Järjestötoimitsijan työ on monipuolista ja vaihtelevaa – kahta samanlaista päivää ei ole. Pääasialliset työtehtävät liittyvät nuorisotoimintaan, opiskelija- ja jäsenhankinnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Työpäivät ovat epäsäännöllisiä ja ajoittain myös viikonloput kuluvat työn merkeissä. Työ edellyttää oman auton käyttöä.

Valituksi tulevalle takaamme mielenkiintoisen työtehtävän, joustavan ja kannustavan työyhteisön sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Kiitoksena työpanoksestasi tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut.

Työsuhde alkaa 1.4.2019 tai sopimuksen mukaan.

Odotamme hakemustasi 17.2.2019 mennessä. Täytä hakemus täällä.

Haastattelupäivä valituille on 4.3.2019.

Lisätietoja voit kysellä vastaavalta järjestöasiantuntijalta Pekka Juusolalta, puh. 0400 891 533 tai [email protected], järjestöasiantuntija Ville-Petteri Risbergiltä, puh 040 557 8478 tai [email protected] ja järjestöpäällikkö Vesa Aallosvirralta, 040 820 9026 tai [email protected].