Koulutusta viestintäaloille keväällä 2019

Media- ja painoalan pääluottamusmiesten neuvottelupäivät järjestetään Murikka-opistolla 16.–17.3. Neuvottelupäivien aiheita ovat muun muassa työehtosopimusasiat, muut ajankohtaiset asiat sekä neuvottelutaidot. Lue tapahtumasta tarkemmin ja ilmoittaudu täältä.

Teollisuusliiton ja Medialiiton yhteinen ajankohtaispäivä

Teollisuusliitto ja Medialiitto järjestävät yhteisen ajankohtaispäivän Helsingissä 10.4. kello 9.30–16.

Ajankohtaispäivä on suunnattu erityisesti media- ja painoalan sekä viestintäalan toimihenkilöiden luottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille sekä muille ohjelmassa käsiteltävien asioiden parissa työskenteleville.

Päivän aiheina ovat muun muassa ammattikoulutuksen uudistaminen, työpaikan yhteistyösuhteet ja työturvallisuus. Tarkemman ohjelman näet Medialiiton sivuilta.

Osallistumisesta on sovittava erikseen työnantajan kanssa, joka hoitaa myös osallistumismaksun.