Miten ammatillisen koulutuksen uudistus näkyy työpaikoilla? – Osallistu maksuttomaan koulutukseen

Ammatillisen koulutuksen uudistuksen arvioidaan lisäävän tarvetta työpaikalla järjestettävään koulutukseen.

Työväen Sivistysliitto TSL ja Teollisuusliitto järjestävät osana Ammattitaitoa yhdessä -hanketta luottamusmiehille ja työpaikkaohjaajille maksuttoman koulutuspäivän, jonka aikana käsitellään edunvalvontaa ja työyhteisön tukemista. Työpajassa saat tietoa uudistuksen vaikutuksista työpaikalla ja pääset käsittelemään oman työyhteisösi kysymyksiä yhdessä muiden kanssa.

Koulutuspäivän teemat

• uudistuksen toteuttamisen edellytykset työpaikalla
  • oppisopimuksen ja koulutussopimuksen lainmukainen toteutus
  • luottamusmiehen tuki opiskelijalle