Teollisuusliiton jäsenille entistä parempia Holiday Clubin lomaviikkoja

Teollisuusliitto on hankkinut jäsenten käyttöön 19 huippusesongin viikkoa Holiday Clubin vasta valmistuneissa lomahuoneistoissa Katinkullan Golfpuistossa, Vuokatissa ja Petäjälampi 6 Lodgessa, Kuusamossa.

Uudet lomaosakeviikot ovat jäsenten käytettävissä viikosta 26 alkaen. Loppuvuoden viikkoja pääsee varaamaan Teollisuusliiton Holiday Club -lomasivustolla (sivustolle on kirjauduttava käyttäjätunnuksella [email protected] ja salasanalla holidaylomat) 21.3. kello 10 alkaen. Samaan aikaan varattaviksi tulevat myös kaikki kevään haussa vapaaksi jääneet viikot.

Muistathan, että uudet äkkilähtöviikot päivittyvät Holiday Club -lomasivustolle joka perjantaiaamu!

Tulevina vuosina Katinkullan Golfpuistossa on haettavissa viikot 8–14, 26–30 ja 52 ja Petäjälampi 6 Lodgessa viikot 10–15.

Liiton omat lomapaikat ovat entistä edullisempia

Kalajoen Puusärkän, Punkaharjun huoneistojen, Ruka-Ihtingin ja Ängesholmin mökkien hintoja on tarkistettu. Uudet, entistä edullisemmat jäsenhinnat on päivitetty lomasivustolle. Uudet hinnat ovat voimassa viikosta 23 alkaen. Myös liiton lomapaikkojen varaukset tehdään Holiday Clubin lomasivuston kautta.

Lomapaikat:

Kalajoki Puusärkkä, lomahuoneisto Kalajoella