Paikallisen sopimisen koulutusta puutuotesektorille

Metsäteollisuus ry, Puusepänteollisuus ry, Teollisuusliitto ry ja Puuteollisuusyrittäjät ry järjestävät yhteisen paikallisen sopimisen koulutustilaisuuden 9.5. Scandic Hotel Lahdessa, osoitteessa Vesijärvenkatu 1.

Osallistujilla on mahdollisuus tulla aamiaiselle kello 9 alkaen. Tilaisuus alkaa kello 10.

Koulutustilaisuus on tarkoitettu mekaanisen metsäteollisuuden ja puusepänteollisuuden työehtosopimusten paikallisiin neuvotteluihin osallistuville työnantajan edustajille ja luottamusmiehille sekä henkilöstöasioita hoitaville. Osallistumisesta tilaisuuteen sovitaan paikallisesti.

Luottamusmiehen osallistumiseen käytetään ensisijaisesti luottamusmiesvapautustunteja ja työnantaja korvaa mahdolliset tilaisuuteen matkustamiseen liittyvät kustannukset. Osallistumisesta on sovittava työnantajan kanssa.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen 25.4.2019 mennessä tästä linkistä

Tilaisuudessa on ohjelman mukainen tarjoilu. Tilaisuus on maksuton.

Paikallisen sopimisen koulutuksen ohjelma