Tuottavuutta yhdessä jatkuu – tule mukaan ideoimaan seminaariin

Teollisuusliiton ja Teknologiateollisuuden yhteinen Tuottavuutta yhdessä -hanke on hyvässä vauhdissa. Osallistujayrityksissä on meneillään lukuisia kehittämishankkeita yhteistoiminnan ja paikallisen sopimisen sekä Lean-johtamisen osa-alueilla.

Teknologiateollisuuden jäsenyritysten edustajat ovat tervetulleita kuulemaan yritysten kokemuksista ja hakemaan ideoita oman toiminnan kehittämiseen. Kutsu koskee kaikkia Teknologiateollisuuden jäsenyrityksiä.

Aika: 8.5.2019, klo 9–16.15
Paikka: Clarion Hotel Helsinki Airport, Karhumäentie 5, 01530 Vantaa

Tarkemman seminaariohjelman löydät tästä.

Tuottavuus on onnistumista yhdessä -seminaariin voi osallistua yrityksestä kahdesta neljään henkilöä. (1–2 työnantajan edustajaa sekä 1–2 työntekijöiden edustajaa, joista toinen on pääluottamusmies)

Ilmoittautuminen tapahtuu ryhmäilmoittautumisena työnantajan toimesta, joten käykää työnantajan edustajan kanssa keskustelut tilaisuuteen osallistuvista henkilöistä.

Tervetuloa seminaariin!

Lisätietoja: