Aluetoimitsija Tampereelle – haku päällä

Etsimme nyt osaavaan ja hyväntuuliseen porukkaamme Tampereelle aluetoimitsijaa. Toiminta-alueena on Pirkanmaa. Aluetoimitsijana vastaat osaltasi alueen järjestötoiminnasta ja työsuhdeasioista sekä niiden parantamisesta. Olet aktiivisesti mukana paikallisorganisaation ja aluetoiminnan kehittämisessä ja osallistut alueen toiminnan suunnitteluun. Avustat ja tuet jäseniä ja luottamushenkilöitä muun muassa työsuhdeasioissa ja neuvottelutilanteissa. Pääset myös kehittämään järjestämistoimintaa alueella.

Sinulla on työelämän ja ay-liikkeen järjestö- ja työsuhdeosaamista. Olet aloitteellinen ja työskentelyotteesi on ennakoiva ja aktiivinen. Yhteistyökykysi ja sosiaaliset taitosi ovat loistavat. Ratkaisukeskeisellä otteellasi saat vietyä asioita hyvässä hengessä eteenpäin. Pystyt hoitamaan jäsenten asioita myös englanniksi. Mikä tärkeintä, olet myös kiva työkaveri ja työyhteisön jäsen. Työssäsi tarvitset omaa autoa.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan suomalaiseen työelämään. Työtäsi tukevat ajanmukaiset työvälineet sekä joustava ja kannustava työyhteisö. Kiitoksena työpanoksestasi saat hyvät kehittymismahdollisuudet ja henkilökuntaedut. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot määräytyvät työehtosopimuksen mukaan. Työsuhde alkaa 1.8.2019 tai sopimuksen mukaan.

Odotamme hakemustasi viimeistään 22.5.2019. Haastattelutilaisuuden pidämme Helsingissä 3.6.2019.

Jos kiinnostuit, voit hakea paikkaa täältä 22.5. mennessä

Lisätietoja tehtävästä antavat  Jan (aluepäällikkö Jan Laine, [email protected])  arkisin 9–16, puh. 040 720 4087,  Merja  (aluetoiminnan päällikkö Merja Rinne, [email protected]) 15.5. kello 10–16. puh.050 306 4437 sekä  Ville-Petteri (järjestöasiantuntija / tietosuojavastaava Ville-Petteri Risberg, [email protected]) 3.–7.5., 13.5. kello 13 asti ja 24.5.