Kuvataide- ja harrastetöiden kutsunäyttely Murikassa loppuvuonna

Huomio Varsinais-Suomi–Satakunta-alueen kuvataide- ja harrastetöiden tekijät! Teollisuusliiton kuvataide- ja harrastetöiden kutsunäyttely järjestetään Murikassa 19.10.2019–28.2.2020. Näyttely avataan kulttuuriviikonloppuna 19.–20.10. ja on avoinna kaikille Murikan kävijöille.

Näyttelyyn voivat tuoda töitään Teollisuusliiton Varsinais-Suomi-Satakunnan alueen jäsenet. Kaikki näyttelytyöt luetteloidaan ja vakuutetaan. Näyttely on avoin myyntinäyttely, mutta töitä voi tuoda esille myös katseltavaksi, eli niitä ei tarvitse myydä.

Näyttelyyn voi osallistua kahdella työllä tai teoksella, jotka toimitetaan hyvin pakattuina, nimettyinä ja hinnoiteltuina Varsinais-Suomen tai Satakunnan aluetoimistoon:

• Varsinais-Suomen aluetoimisto (10.6. alkaen): Linnankatu 50, 2. kerros, Turku
  • Satakunnan aluetoimisto: Isolinnankatu 24, 2. kerros, Pori

Tauluissa pitää olla kiinnityslenkki ripustamista varten. Näyttelyn päätyttyä työt voi noutaa aluetoimistoista.

Töiden ilmoittaminen näyttelyyn

Ilmoita työsi toimitusajankohta sekä lisätiedot näyttelyyn tulevista töistä 1.10. mennessä omaan aluetoimistoosi.

Varsinais-Suomen aluetoimisto: Eveliina Korpela, puh. 020 774 1323 tai sähköposti [email protected]

Satakunnan aluetoimisto: Kati Kauppila, puh. 020 774 1343 tai sähköposti [email protected]

Käytännön asiat: Jouni Nurmela 040 827 8348
Murikan näyttelyyn liittyvät asiat: Arja Salo 040 515 2072