Pohjantähti-perheleiri 1.–6.7. – vielä muutamia paikkoja jäljellä

Suosittu Pohjantähti-perheleiri 1.–6.7. tarjoaa aktiivisen leiriviikon Kisakeskuksessa, Raaseporin Pohjankurussa. Viikon aikana on tarjolla ohjelmaa aikuisille ja lapsille yhdessä ja erikseen. Leirillä voi kokeilla uusia lajeja ohjaajan kanssa sekä harrastaa tuttuja lajeja omatoimisesti. Tervetuloa viettämään laatuaikaa perheen parissa ja tutustumaan uusiin ihmisiin!

Leirin järjestävät yhteistyössä TUL, SAK, Nuoret Kotkat ja Urheiluopisto Kisakeskus. Tutustu Pohjantähti-leiriin tästä.

Hae heti! Ilmoittautumiset suoraan Kisakeskukseen 17.6. mennessä. Ilmoittautumislomakkeen löydät tästä. Teollisuusliitto tukee jäseniä leirimaksuissa ja maksaa puolet osallistumismaksusta.

Lisätietoa liiton tuesta: Arja Salo, puh. 040 515 2072 tai sähköposti, [email protected]