Ehdota Duunari-stipendin saajaa

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry julkistaa haettavaksi vuoden 2019 Duunari-stipendin työelämän nuorelle osaajalle, joka on esimerkillisellä aktiivisuudellaan osoittanut duunarihenkeä ja nostanut oman alansa ammatillista arvostusta. Stipendi on 1 000 euron suuruinen ja se luovutetaan SAK:n edustajiston kokouksessa 21.11.2019.

Stipendin saaja on:

• hankkinut oman alansa ammattitutkinnon
  • ylpeä omasta ammatistaan
  • toiminut omalla esimerkillään alansa arvostuksen nostamiseksi
  • toiminut aktiivisesti esim. ammattiyhdistysliikkeessä, opiskelijajärjestöissä tai oman työpaikkansa luottamustehtävissä, tai on muuten osoittanut yhteiskunnallista aktiivisuutta
  • edistänyt ammatillista järjestäytymistä.

Onko sinulla mielessä oma ehdokkaasi? Toimita meille vapaamuotoinen ehdotus perusteluineen 18.10.2019. mennessä osoitteella: SAK ry, Duunari-stipendi/Jussi Kukkola, PL 157, 00531 Helsinki tai [email protected]. Hakemuksesta tulee ilmetä ehdokkaan nimi, ikä, tutkinto ja/tai ammatti, kotipaikka, työpaikka, ammattiliitto sekä mahdolliset luottamustoimet tai muu aktiivisuus.

Lisätiedot Jussi Kukkola, p. 044 585 5285 tai [email protected].