Hae mukaan SASKin syksyn lähettiläskoulutukseen

Syksy tuo paitsi pimenevät illat, monille myös lisää intoa kurkotella kaulaansa kohti uusia asioita. Hieno mahdollisuus laajentaa omaa tähystysaukkoaan maailmaan on SASKin kahdesti vuodessa järjestettävä kunnon työn lähettiläiden koulutus.

Syyskuun viimeisenä viikonloppuna kokoontukoon taas vireä joukko Helsingin Vuosaaren Hotelli Rantapuistoon oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia työelämän ihmisoikeuksista. Aiheena on tietysti SASKin työ kolmella mantereella, mutta myös jokaisen erilaiset mahdollisuudet vaikuttaa omista lähtökohdistaan ja kotimaastaan käsin.

Mukaan valitaan nelisenkymmentä hakijaa eri aloilta ja ammattiliitoista, paikkakunnilta ja ikäryhmistä. Tähtäimessä sekalainen seurakunta, jossa kaikkien ajatuksille ja kysymyksille löytyy tilaa.

Kaksipäiväinen, osallistujille maksuton kurssi järjestetään Helsingin Vuosaaren Hotelli Rantapuistossa 28.–29. syyskuuta.

Haku on auki! Jos siis kansainvälinen vaikuttamistyö ja ihmisoikeudet kiinnostavat, täytä hakemus viimeistään maanantaina 26. elokuuta.

Lisätietoja koulutuksesta löydät täältä.