Teollisuusliiton keilamestaruudesta kisataan syyskuussa

Teollisuusliiton 2. keilamestaruuskilpailut järjestetään 30.9.–20.10.2019 Kaupin keilahallissa, Keilakuja 1, Tampere

Mestaruudet ratkaistaan 6 sarjan kilpailulla, suoraan loppukilpailuna ja pelitapa on eurooppalainen.

Sarjat

Henkilökohtainen mestaruus: Miehet, naiset ja veteraanit

Joukkuemestaruudet: Parikilpailu naiset / miehet / sekaparit kaikki yhdessä. Parit samasta osastosta.

Tasoitukset

Henkilökohtaisesta ja joukkuemestaruudesta pelataan Suomen Keilailuliiton määrittelemin keskiarvotasoituksin. Yläraja 210 – alaraja 155 x 70 % maksimitasoitus 39 pistettä.

Tasoitukset määräytyvät Suomen Keilailuliiton rekisteristä löytyvän keskiarvon mukaisesti. Mikäli rekisteristä ei keskiarvoa löydy, määräytyy tasoitus edellisen mestaruuskilpailun tuloksen perusteella. Henkilöt, joille ei kummallakaan tarkastelutavalla löydy keskiarvoa, saavat maksimi tasoituksen 39 pistettä.

Veteraanien mestaruudesta pelataan ikähyvityksillä. HUOM. Muista mainita ilmoittautumisen yhteydessä syntymävuotesi. Veteraanikisaan osallistuvat ovat mukana yleis- ja joukkuemestaruuksista pelattaessa keskiarvotasoituksin.

Palkinnot

Lahjakortit, jotka postitetaan voittaneille kilpailujen jälkeen.

Kilpailumaksut

Kilpailuun voi osallistua maksamalla Teollisuusliiton mestaruuskilpailun 30 euron pelimaksun. Kysy osastostasi tukea pelimaksuun. Halutessasi voit myös osallistua meneillään olevan keilaseuran erikoiskilpailuun 10 euron lisämaksulla Edellä mainitulla erikoiskilpailulla on erillinen finaali.

HUOM. Kilpailumaksu tulee olla suoritettu ennen keilailun alkua. Jos osastosi tukee pelimaksua ja pyytää maksusta laskun, on siitä ehdottomasti sovittava etukäteen keilahallin kanssa.

Kilpailuerät: Erät ja ajat nähtävissä Kaupin keilahallin verkkosivuilla.

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautumiset 22.9.2019 mennessä Kaupin keilahalliin: [email protected]

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä ammattiosasto ja paikkakunta sekä keilailuseura, jos olet rekisteröity pelaaja. Jälki-ilmoittautumiset suoraan Kaupin keilahallille.

Tervetuloa keilaamaan Tampereelle!

Kilpailun johtaja ja lisätiedustelut

Kari Lintunen, [email protected] tai puh. 040 514 1290.

Kilpailun isäntänä toimii Arteknon Muovityöntekijät ry (508)