Osallistu jäsenpaneeliin!

Teollisuusliiton jäsenet saavat lähipäivinä sähköpostilla kutsun tutkimusyksikön kokoamaan jäsenpaneeliin. Jäsenpaneelin osallistujat pääsevät vastaamaan kyselyihin, jotka liittyvät muun muassa työelämään ja yhteiskunnallisiin asioihin. Kyselyillä kartoitetaan jäsenen omia näkemyksiä ja kokemuksia.

Jäsenpaneelikyselyjen avulla liitto parantaa palvelujaan ja toimintaansa. Ensimmäisen paneelin (2018–2019) kysymykset koskivat muun muassa oman työpaikan työilmapiiriä, työtaisteluintoa, eduskuntavaaleja ja Tekijä-lehteä.

Toinen jäsenpaneeli (2019–2020) kootaan nyt elo–syyskuussa. Ensimmäiseen paneelin osallistujat ovat jo saaneet kutsun jatkoon liittyen.

Jäsenpaneeli on tarkoitettu kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille, joilla on toimiva sähköpostiosoite. Kannattaa siis tarvittaessa päivittää sähköpostiosoite eAsioinnissa.

Pääasiassa paneelikyselyt toteutetaan vain suomeksi nopeasta toteutusaikataulusta johtuen. Isommat kyselyt toteutetaan edelleen erillisinä kyselyinä ja vähintään kaksikielisinä.

Tervetuloa mukaan!

Mikä jäsenpaneeli?