Täydennä osaamistasi syksyn kursseilla

Syksyn kursseilla on vielä tilaa. Tule täydentämään osaamistasi esimerkiksi työhyvinvoinnin, työsuojelun tai työelämän englannin osalta.

Esimerkiksi näillä syksyn kursseilla on vielä tilaa:

Kaikille luottamushenkilöille

Kiireisen syksyn keskellä on hyvä pysähtyä kuuntelemaan omaa hyvinvointia ja työssä jaksamista. Näitä asioita käsitellään Avaimia luottamushenkilöiden jaksamiseen -kurssilla. Kurssi antaa luottamustehtävissä oleville henkilöille myös valmiuksia toimia stressiä aiheuttavissa tilanteissa.

Hankalat vuorovaikutustilanteet edunvalvontatyössä -kurssi antaa puolestaan valmiuksia haasteellisten tilanteiden kohtaamiseen ja ratkaisemiseen. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi muutostilanteet, riidat ja ihmissuhdekonfliktit. Miten tällaiset asiat otetaan puheeksi? Entä miten käsitellään tilanteisiin vahvasti liittyviä tunteita ja yksityisasioita? Kurssi sopii erityisesti edunvalvontatehtävissä toimiville.

23.–24.10. Avaimia luottamushenkilöiden jaksamiseen

30.10.–1.11. Hankalat vuorovaikutustilanteet edunvalvontatyössä

Työsuojelun täydennyskursseja

Toimitko työpaikallasi työsuojelun tai edunvalvonnan parissa? Päivitä tai täydennä osaamistasi näillä Murikan kursseilla.

Kemikaalit työpaikalla -kurssi on tarkoitettu työsuojelun perus- ja jatkokurssin käyneille työsuojelutoiminnasta vastaaville. Kurssilla käsitellään muun muassa kemikaalien turvallista käyttöä ja varastointia, ja se syventää työsuojeluhenkilöstön tietoja teollisuuden työpaikoilla käytettävistä kemikaaleista.

Terveelliset ja toimivat työajat -kurssi on suunnattu edunvalvontatehtävissä toimiville henkilöille. Kurssilla käsitellään muun muassa erilaisia työtuntijärjestelmiä ja niiden soveltamista sekä niihin liittyviä kokemuksia ja säädöksiä.

4.–6.11. Työsuojelun täydennyskurssi – Kemikaalit työpaikalla

4.–6.11. Terveelliset ja toimivat työajat

Englantia kaikille jäsenille

Tarvitsetko työtehtävissäsi englannin kieltä ja erityisesti työelämä- ja kokoussanastoa? Tämä kaikille jäsenille avoin kurssi sopii englannin kielen perusteet hallitsevalle, jonka työelämäsanasto kaipaa kohennusta.

4.–8.11. Työelämän englantia