Pyydämme ilmoittamaan työsuojeluvaltuutettujen valinnat sähköisesti

Työpaikkojen työsuojeluvaalit ovat käynnissä 31.12. saakka. Uudesta työsuojeluvaltuutetusta tehdään ilmoitus täyttämällä oheinen lomake.

Kun valinta uudesta työsuojeluvaltuutetusta on tehty, suosittelemme skannaamaan ja lähettämään tiedon valinnasta sähköisesti suojatulla sähköpostilla aluetoimistosi toimistosihteerille. Postin lakon aikana suosittelemme hyödyntämään sähköpostia, jotta tiedot saadaan ajoissa perille. Tämä nopeuttaa toimintaamme, ja uudet henkilöt saadaan kutsuttua heti alkuvuodesta mukaan ensimmäisiin koulutuksiin.

Tämä koskee myös toimihenkilöilmoituksia ammattiosastojen syyskokousten jälkeen. Ilmoitukset uusista osastojen toimihenkilöistä on pyydetty toimittamaan aluetoimistoille 15.12. mennessä. Ilmoituslomakkeen löydät tästä.

Huom! Henkilötietoja sisältävät dokumentit on aina hyvä lähettää suojattuna sähköpostina. Ohjeet suojatun sähköpostin lähettämiseen löytyvät täältä.