Liiton uutiskirje ja alueiden viestit voivat päätyä roskapostiin

Teollisuusliitto lähettää luottamustehtävissä oleville jäsenille kahden viikon välein uutiskirjeen. Tänä vuonna uutiskirje lähetetään parillisilla viikoilla. Lisäksi koko jäsenistölle lähetetään tietoa muun muassa liiton järjestämistä koulutuksista.

Myös aluetoimistot lähettävät viestejä jäsenille sähköposteihin.

Mikäli huomaat, ettet ole saanut uutiskirjettä, kannattaa tarkistaa ensimmäisenä sähköpostisi roskapostilaatikko. Jos kirjettä ei löydy roskapostista, kannattaa tarkistaa eAsioinnista omista yhteystiedoista, että siellä on oikea sähköpostiosoite.

Suosittelemme ilmoittamaan eAsioinnissa toimivan sähköpostiosoitteen. Alkuvuodesta 2020 esimerkiksi suomi24.fi-päätteiset sähköpostiosoitteet lakkasivat toimimasta, ellei niitä rekisteröinyt uuteen järjestelmään. Lue uutinen aiheesta täältä.