Kuvataide- ja harrastetöiden kutsunäyttely Murikassa loppuvuonna

Huomio Teollisuusliiton Häme-Pirkanmaan alueen kuvataide- ja harrastetöiden tekijät! Teollisuusliiton kuvataide- ja harrastetöiden kutsunäyttely järjestetään Murikassa 17.10.2020–26.2.2021. Näyttely on avoinna kaikille Murikan kävijöille.

Näyttelyyn voivat tuoda töitään Teollisuusliiton Häme-Pirkanmaan alueen jäsenet. Kaikki näyttelytyöt luetteloidaan ja vakuutetaan. Jokainen täyttää vakuutuslomakkeen töitä toimittaessaan. Vakuutus korvaa pääsääntöisesti materiaalikulut. Näyttely on avoin myyntinäyttely, mutta töitään voi tuoda esille myös katseltavaksi, eli niitä ei tarvitse myydä.

Näyttelyyn voi osallistua kahdella työllä tai teoksella, jotka toimitetaan hyvin pakattuina, nimettyinä ja hinnoiteltuina joko suoraan Murikkaan tai pienemmät työt aluetoimistoihin: Hämeen aluetoimisto Kasarmikatu 7, 2. krs, Hämeenlinna tai Pirkanmaan aluetoimisto Rautatienkatu 10, 7. krs, Tampere.

Näyttelyn päätyttyä työt noudetaan sieltä, minne ne on toimitettu.

Ilmoita työsi toimittamisajankohta sekä lisätiedot näyttelyyn tulevista töistä 18.9.2020 mennessä.

Hämeen aluetoimisto: Riitta, 020 774 1362 tai [email protected] tai

Pirkanmaan aluetoimisto: Ira 020 774 1372 tai [email protected]

Tarkemmat ohjeet saa ilmoittautumisen yhteydessä. Niille, jotka vievät työnsä itse Murikkaan, maksetaan matkakulukorvaus liiton matkalaskulla. Ohjeet saa toimistosihteereiltä.

Käytännön asiat: Jan Laine, 040 720 4087
Murikan näyttelyyn liittyvät asiat: Arja Salo, 040 515 2072