Ammattiosastojen koulutusmahdollisuudet poikkeusaikana

Ammattiosastoille tarjotaan poikkeusaikana uutta koulutusvaihtoehtoa. Microsoft Teams -sovelluksen kautta on mahdollista järjestää jäsenille enintään kolmen tunnin mittaisia etäkoulutuksia, joita ohjaa liiton toimitsija. Etäkoulutukset edellyttävät osallistujilta verkkoyhteyttä ja tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta ja sitä, että Teams-sovellus toimii laitteessa.

Teollisuusliitto ei tue verkkokoulutuksia taloudellisesti, koska niistä ei aiheudu ammattiosastolle kuluja.

Koulutuksen järjestäjä, toimi näin:

• Valitse kohderyhmä.
  • Selvitä koulutustarve.
  • Päätä päivä ja kellonaika koulutukselle.
  • Ota yhteyttä koulutusyksikköön [email protected] tai [email protected].
  • Koulutusyksikkö vahvistaa kouluttajan sekä koulutusaiheen ja on yhteydessä koulutuksen järjestäjään.
  • Ammattiosasto voi aloittaa koulutuksen markkinoinnin ja ottaa ennakkoilmoittautumiset vastaan. Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään osallistujien sähköpostiosoitteet.
  • Ennen koulutustilaisuutta ennakkoilmoittautumisen päätyttyä koulutuksen järjestäjä toimittaa ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteet kouluttavalle toimitsijalle.
  • Liiton toimitsija kutsuu sähköpostilla ilmoittautuneet koulutukseen sähköpostissa olevalla linkillä. Ilmoittautunut liittyy koulutustilaisuuteen linkin kautta.

Tervetuloa kokeilemaan verkkokoulutusvaihtoehtoa!