Teollisuusliiton valtuusto kokoontuu Vantaalla 20.–21.8.

Teollisuusliiton valtuusto on koolla Vantaalla torstaina ja perjantaina. Kyseessä on liiton kevätvaltuusto, joka jouduttiin Covid19-pandemian vuoksi siirtämään myöhempään ajankohtaan.

Valtuuston käsittelee kokouksessaan muun muassa toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2019, liiton strategiaa sekä ammattiosastojen esitykset valtuustolle.

Liiton valtuuston kokouksen yhteydessä kokoontuu myös Teollisuuden työttömyyskassan valtuusto.

Valtuustoesityksiä 37 ammattiosastolta

37 ammattiosastoa on tehnyt kaikkiaan 87 esitystä Teollisuusliiton kevätvaltuustolle määräaikaan mennessä. Esityksistä valtaosa, 40 kappaletta, koskee järjestötoimintaa. 23 esitystä koskee puolestaan teknologiasektoria. Lisäksi esityksiä on tehty koskien puutuotesektoria, yhteiskuntasuhteita, taloutta, koulutustoimintaa sekä Murikka-opistoa, hallintoa ja tietohallintoa sekä viestintää.

Seuraa liiton verkkosivuja, Facebook-sivua ja Twitteriä kokouksen aikana.