Telmo tulee – jatkossa Murikan kursseille ilmoittaudutaan sähköisesti

Marraskuusta alkaen Murikan kursseille voi ilmoittautua uuden sähköisen järjestelmän, Telmon kautta. Aluksi järjestelmä on testikäytössä ja palvelee suomeksi.

Telmoa on jo ehditty testaamaan pienemmässä mittakaavassa, alueellisten viikonloppukurssien ilmoittautumisissa. Järjestelmä on saanut käyttäjiltä kiitosta helppokäyttöisyydestään.

Telmoon kirjaudutaan sukunimellä, syntymäajalla ja jäsennumerolla. Kirjautumisen jälkeen valitaan koulutuskalenterista joko Murikan toimipisteissä järjestettäviä opistokursseja tai alueellisia viikonloppukursseja. Kun kurssi on valittu, täytetään kurssihakemus ja lähetetään se sähköisessä muodossa esimiehelle hyväksyttäväksi. Telmon OmaPalvelussa pääsee seuraamaan hakemuksen etenemistä sekä omia suorituksiaan.

Järjestelmä on osoitteessa teollisuusliitto.etapahtuma.fi. Myöhemmin Telmoon pääsee suoraan liiton ja Murikan verkkosivuilta.

Tervetuloa kursseille – koulutus koukuttaa!

Läs på svenska.