Osallistu jäsenpaneeliin!

Ilmoittautuminen Teollisuusliiton kolmanteen jäsenpaneeliin on käynnissä. Kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille on lähetetty sähköpostilla jo yksi kutsu, josta paneeliin pääsee ilmoittautumaan. Toinen kutsuviesti saapuu lokakuun puolivälissä.

Jäsenpaneelin osallistujat pääsevät vastaamaan kyselyihin, jotka liittyvät muun muassa työelämään ja yhteiskunnallisiin asioihin. Kyselyillä kartoitetaan jäsenen omia näkemyksiä ja kokemuksia.

Jäsenpaneelikyselyjen avulla liitto parantaa palvelujaan ja toimintaansa. Edellisissä paneeleissa (2018–2019 ja 2019–2020) kyselyt koskivat muun muassa oman työpaikan työilmapiiriä, työmatkoja, työtaisteluintoa, eduskuntavaaleja ja Tekijä-lehteä.

Jäsenpaneeli on tarkoitettu kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille, joilla on toimiva sähköpostiosoite. Kannattaa siis tarvittaessa päivittää sähköpostiosoite eAsioinnissa saman tien. Jäsenpaneelin kokoamisesta vastaa Teollisuusliiton tutkimusyksikkö.

Pääasiassa paneelikyselyt toteutetaan vain suomeksi nopeasta toteutusaikataulusta johtuen. Isommat kyselyt toteutetaan edelleen erillisinä kyselyinä ja ainakin suomeksi ja ruotsiksi.

Tervetuloa mukaan!