Teollisuusliitto palkitsee lentopallon Mestaruusliigan tekijät

Teollisuusliitto ja Lentopalloliitto aloittivat kaksivuotisen yhteistyön kesällä 2020. Yhteistyön myötä Teollisuusliitto on mukana tukemassa Lentopalloliiton toimintaa ympäri Suomen, ja näkyy lentopallon tärkeimmissä tapahtumissa kuten Mestaruusliigassa.

Teollisuusliitto myös palkitsee lentopallon miesten ja naisten SM-sarjoissa Kuukauden Tekijän. Sarjakausi kestää kuusi kuukautta, eli kuusi mies- ja naispelaajaa palkitaan. Palkinto on Jokipiin Pellavan pyyhesetti, johon on painettu liiton ja Tekijä-lehden logot.

Mestaruusliiga on Suomen lentopalloilun ylin sarjataso. Sarjassa kamppailevat lentopalloilun kirkkaimmat tähdet miesten ja naisten SM-sarjoista. Mestaruuden myötä joukkue saa oikeuden edustaa seuraavalla sarjakaudella Suomen lentopalloa kovimpia eurooppalaisia joukkueita vastaan Euroopan Mestarien liigassa.

Muista hyödyntää vapaalippusi Mestaruusliigaan

Liiton jäsenillä on tilaisuus lähteä katsomaan lentopalloa aitiopaikalta. Mobiilijäsenkortistasi löydät vapaalipun yhteen Mestaruusliigan otteluun. Mestaruusliigan runkosarjan aikana 1.10.2020–3.3.2021 voit käydä katsomassa yhtä peliä käyttämällä otteluun saapuessasi mobiilijäsenkortistasi löytyvän vapaalipun. Esitä ja käytä lippu lipunmyynnissä.

Tilaa mobiilijäsenkortti tästä