Ammatillista KIILA-kuntoutusta Teollisuusliiton jäsenille

KIILA-kuntoutuksen tavoitteena on parantaa työkykyä ja tukea työelämässä pysymistä. Kuntoutus tulee aloittaa riittävän varhain, jotta työssä jatkaminen voidaan turvata.

KIILA-kuntoutus voi sopia sinulle, jos olet työsuhteessa ja sairaus vaikeuttaa työskentelyäsi, olet jo saanut apua työterveyshuollosta ja työpaikalta, mutta se ei tunnu riittävän tai tarvitset asiantuntija-apua ammatillisiin ja työhyvinvointiin liittyviin asioihin sekä terveyteen ja elämänhallintaan.

KIILA-kuntoutus on Kelan tukemaa ja kustantamaa kuntoutusta. Katso lisätietoja ja hakuohjeet Kelan sivuilta.

Kiila-kuntoutusta Teollisuusliiton jäsenille vuonna 2021

• Teollisuusliiton luottamushenkilöiden Kiila-kuntoutuskurssi n:o 8154, Verve Helsinki: Hakemukset Kelaan viimeistään 31.1.
  • Teollisuusliiton luottamushenkilöiden Kiila-kuntoutuskurssi n:o 81714, Verve Oulu: Hakemukset Kelaan viimeistään 29.1.
  • Teollisuusliiton erityisalojen Kiila-kuntoutuskurssi n:o 81591, Verve Turku: Hakemukset Kelaan viimeistään 31.1.
  • Teollisuusliiton kemian alan Kiila-kuntoutuskurssi n:o 81547 Verve Lappeenranta: Hakemukset Kelaan viimeistään 29.1.
  • Teollisuusliiton teknologia-alan työntekijöiden Kiila-kuntoutuskurssi n:o 81616, Verve Tampere: Hakemukset Kelaan viimeistään 4.2.

Marjut Lumijärvi, 040 555 0231, [email protected]
Juha Sutinen, 040 775 4144, [email protected]