Ketteryyttä toimintaan verkkovälinein -kurssi ammattiosaston hallitusten jäsenille

Teollisuusliitto ja Työväen Sivistysliitto TSL järjestävät kaikilla Teollisuusliiton toiminta-alueilla Ketteryyttä toimintaan verkkovälinein -kurssin, joka tukee verkkovalmiuksia. Verkossa toteutettavat kurssit ovat kolmiosaisia ja jokainen osa kestää tunnin.

Kurssit on suunnattu ammattiosastojen hallituksen jäsenille. Kaikilta alueilta mahtuu mukaan 20 henkilöä. Mikäli kaikki halukkaat eivät mahdu mukaan kurssille, pyritään alueella järjestämään toinen kurssi. Kouluttajana toimii Antti Mäki Työväen Sivistysliitosta.

Kurssin jälkeen osallistuja osaa

• osallistua verkkokokouksiin Microsoft Teams ja Howspace Live -sovelluksilla
  • käyttää verkkokokouksen tekniikkaa verkkokokousetiketin mukaisesti
  • käyttää Howspace-verkko-oppimisympäristöä
  • osallistua Howspace-alustalla toteutettuihin verkkokoulutuksiin
  • ottaa käyttöön Googlen verkko-ohjelmistot
  • käyttää verkko-ohjelmistoja ammattiosaston digitaalisina työkaluina

Kurssit järjestetään maalis–huhtikuun aikana. Seuraa aluetoimiston ilmoittelua tai kysy lisää omasta aluetoimistostasi tai koulutusyksikön Sari Helmiseltä, [email protected].

Kurssiajankohdat alueittain:

Häme–Pirkanmaa

Kurssi järjestetään aina tiistaisin kello 17–18. Kurssipäivät ovat 30.3., 6.4. ja 13.4.

Oulu–Lappi

Kurssi järjestetään aina keskiviikkoisin kello 17–18, Kurssipäivät ovat: 17.3., 24.3. ja 31.3.

Kaakkois-Suomi–Savo-Karjala

Kurssi järjestetään aina torstaisin kello 17–18. Kurssipäivät ovat 18.3., 25.3. ja 8.4.

Vaasa–Keski-Suomi

Kurssi järjestetään aina tiistaisin kello 17–18. Kurssipäivät ovat 9.3., 16.3. ja 23.3.

Helsinki–Uusimaa

Kurssi järjestetään aina maanantaisin kello 17–18. Kurssipäivät ovat 15.3., 22.3. ja 29.3.

Varsinais-Suomi–Satakunta

Kurssi järjestetään aina keskiviikkoisin kello 17–18. Kurssipäivät ovat 7.4., 14.4. ja 28.4.