Ammattiosastokoulutusta saatavilla ruotsiksi, englanniksi, venäjäksi ja espanjaksi

Ammattiosastot voivat tilata koulutusta jäsenilleen useilla eri kielillä. Koulutuksen toteutus ja aikataulut räätälöidään ammattiosaston toiveiden ja kouluttajaresurssien mukaan. Koulutusta voi tilata ottamalla yhteyttä koulutusyksikköön, [email protected].

Alla on listattuna koulutusten aiheet kielittäin:

• Ruotsi: tes-asiat, edunvalvonta, järjestökoulutus, Teollisuusliiton esittely ja kansainväliset asiat
  • Englanti: tes-asiat, edunvalvonta, työsuojelu, työlaki, yritystalous, Teollisuusliiton esittely, suomalaisen työelämän perusasiat, kansainväliset asiat ja ay-liikkeen historia
  • Venäjä: suomalaisen työelämän perusasiat, tes-asiat (maaseutuelinkeinot, turkistuotanto, puutarha-ala, viher- ja ympäristörakentamisala), Teollisuusliiton esittely
  • Espanja: Teollisuusliiton esittely ja kansainväliset asiat

Poikkeusaikana kaikki osastokoulutukset toteutetaan verkossa Teams-järjestelmällä. Osallistuminen edellyttää siis, että osallistujalla on verkkoyhteys sekä tietokone, tabletti tai älypuhelin ja valmius käyttää Teamsia. Poikkeusaikana liitto tukee verkkokoulutuksia 15 eurolla /osallistuja.