Kysely somen käytöstä ja harrastuksista alle 36-vuotiaille Teollisuusliiton jäsenille

Liitto lähettää somen käyttöä, harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita koskevan kyselyn sähköpostilla kaikille alle 36-vuotiaille jäsenille torstaina 18.3. Kyselyn tavoitteena on selvittää, miten nuoret jäsenet tavoitetaan parhaiten.

Vastaajien kesken arvotaan kolme huippupalkintoa! Palkinnot ovat älykännykkä (arvo 500 euroa), bluetooth-kuulokkeet (arvo 300 euroa) ja kolme kappaletta S-ryhmän lahjakortteja (arvo 100 euroa).

Vastausaika on 18.–31.3. Kyselylinkki on henkilökohtainen, eikä sitä voi jakaa eteenpäin. Kyselyyn vastaaminen vie noin 10 minuuttia.

Huom. Jos et ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi liittoon tai se on muuttunut, kannattaa päivittää osoite eAsioinnissa. Siten liiton viestit tavoittavat sinut jatkossa.