Pohjantähti-perheleiri kutsuu taas 5.–10.7.2021

Pohjantähti-perheleiri tarjoaa aktiivisen leiriviikon Urheiluopisto Kisakeskuksessa. Viikon aikana on tarjolla ohjelmaa aikuisille ja lapsille yhdessä ja erikseen. Leirillä voi kokeilla uusia lajeja turvallisesti ohjaajan kanssa sekä harrastaa tuttuja lajeja omatoimisesti. Tekemistä löytyy jokaiseen makuun. Tervetuloa viettämään laatuaikaa perheen kesken!

Leirin järjestävät yhteistyössä TUL, SAK ja Urheiluopisto Kisakeskus. AKT, Paperiliitto ja Teollisuusliitto tukevat jäseniään ja heidän perheitään leirimaksuissa. Kysy tukea omasta ammattiliitostasi!

Leirillä noudatetaan tarkkaa hygieniaa ja huolehditaan osallistujien turvallisuudesta.

Hinta Teollisuusliiton jäsenille: 220 euroa / aikuinen ja 110 euroa / lapsi (5–16-vuotiaat). Leiriviikon hintaan sisältyvät majoitus, täysihoito ja kaikki leirin aktiviteetit.

Tutustu tarkemmin ja hae 15.3.–4.6.: www.kisakeskus.fi/pohjantahti

Lisätiedot: [email protected] tai puh. 019 223 0300