Digipeli avuksi yritysturvallisuuden kehittämiseen

Yritysturvallisuus-digipeli on Teollisuusliiton, Teknologiateollisuuden ja Topaasia Oy:n yhdessä kehittämä keskustelupeli, jonka tavoitteena on yritysturvallisuuden edistäminen.

Pelin avulla kehitystyötä voidaan tehdä koko henkilöstöä osallistamalla. Mitä paremmin turvallisuus on arjessa johdettua ja ymmärrettyä, sitä paremmat mahdollisuudet se antaa myös selviytyä mahdollisista kriiseistä.

Yksittäinen peli-istunto vie aikaa noin tunnin ja tarvitset vain internetyhteyden ja laitteen, joka on yhteydessä verkkoon. Sopiva määrä pelaajia on 4–8, jotta keskustelulle, ideoille ja ajatuksille jää tilaa.

Peli on maksuton ja se on kohdennettu pk-yrityksille, mutta sitä voidaan hyödyntää niin suurissa kuin pienissä yrityksissä. Kohderyhmänä voivat olla niin yrityksen johto kuin työntekijätkin. Kaikki voivat ottaa asioita esiin omasta näkökulmastaan, mikä nostattaa uusia näkökulmia yhteiseen pelipöytään.

Tilaa ja testaa yritysturvallisuuden digipeli tästä.

Osallistu yritysturvallisuuswebinaariin

Yritysturvallisuus – osallistamalla parempaa tulosta -webinaari järjestetään 11.6. kello 9–11. Puhujina tilaisuudessa ovat Jarmo Päivä ja Paula Varpomaa Teknologiateollisuus ry:stä, Jukka-Pekka Hiltunen Teollisuusliitto ry:stä, Markus Kärkkäinen RVJ Securus Oy:stä sekä Topaasia Oy:n asiantuntijat.

Ennen webinaaria voit myös osallistua Topaasian Ajatuksia yritysturvallisuudesta -livestreamiin 1.6. kello 14.30–15.

Lue lisää ja ilmoittaudu tästä.

Lisätietoja: sopimusasiantuntija Jukka-Pekka Hiltunen, puh. 040 769 4698, [email protected]