Timo Nevaranta siirtyy ministeriöstä Teollisuusliiton yhteiskuntasuhdepäälliköksi

Oikeustieteen maisteri Timo Nevaranta, 33, on valittu Teollisuusliiton uudeksi yhteiskuntasuhdepäälliköksi. Liiton hallitus päätti asiasta perjantaina.

Nevaranta toimii tällä hetkellä työministeri Tuula Haataisen (sd) erityisavustajana. Työministerin kabinetissa hänen vastuullaan ovat muun muassa mediasuhteet ja tiedottaminen. Aikaisemmin Nevaranta on työskennellyt myös eduskunnan varapuhemiehen erityisavustajana, SDP:n puheenjohtajan viestintävastaavana sekä toiminut lakimiehenä Suomen Konepäällystöliitossa ja yksityisellä puolella.

Teollisuusliiton nykyinen yhteiskuntasuhdepäällikkö Pauli Takala jää eläkkeelle lokakuussa.

Teollisuusliiton hallitus päätti myös muuttaa yhteiskuntasuhteiden yksikössä työskentelevän Antti Malsteen työsuhteen vakituiseksi elokuun alusta lukien. Malste toimii liiton ulkoisen viestinnän päällikkönä.