SASKin lähettiläskoulutus verkossa – Hae 1.9. mennessä

SASK kouluttaa uusia SASK-lähettiläitä vuosittain useampaan otteeseen. Vuoden kolmas lähettiläskoulutus järjestetään verkkokoulutuksena 25.9.–2.10. Koulutus pitää sisällään webinaareja, ennakkotehtäviä, keskusteluja, itsenäisesti suoritettavia tehtäviä ja tietenkin verkostoitumista muiden SASK-lähettiläiden kanssa.

Koulutuksen tavoitteena on lisätä tietoa SASKin työstä maailmalla sekä tavoista vaikuttaa työntekijöiden oloihin. Koulutuksen jälkeen osallistujista tulee SASK-lähettiläitä. Lähettiläät voivat toimia ihmisarvoisen työn äänitorvina omissa verkostoissaan ja tapahtumissa sekä osallistua SASKin jatkokoulutuksiin ja hakea mukaan opintomatkalle. Koulutukseen mukaan voi hakea kaikki työelämän ihmisoikeuksista kiinnostuneet henkilöt, aiempaa tietoutta asioista ei tarvita!

Lähettiläskoulutukseen osallistuu eri ikäisiä ja eri taustaisia ihmisiä ympäri Suomen. Yhdistävänä tekijänä on kiinnostus ihmisoikeuksiin ja halu tietää, mitä itse voi tehdä asioiden muuttamiseksi.  Jokaisen apua tarvitaan maailman työntekijöiden oikeuksien parantamisessa, joten hae rohkeasti mukaan!

Lisätietoa SASKin vapaaehtoistoiminnasta.

Hae koulutukseen 1.9. mennessä tästä linkistä